fredag 11. juli 2008

I Kongeparken 2006

Hjemme fra ferie og igang med scrapping igjen! Hadde med litt scrappesaker, og fikk kjøpt meg litt nytt på scrappekjelleren (en lekker butikk som er vel verdt et besøk!). Fikk laget to LO'er som er nesten ferdige. Det var jo begrenset hvor mye jeg kunne ha med meg og akkurat de bokstavene jeg trengte til titlene lå selvfølgelig igjen hjemme... Her er en LO som ble laget kvelden før vi dro ( da jeg egentlig burde ha pakket...) Har brukt mye papir og stæsj fra Fancy Pants som var i den siste månedsscrappen, swirler og blomster er fra Prima, overlay med journaling er Hambly, bradsene er fra Provo Craft (hadde på litt glitterlim) og metallbokstavene er fra We R MemoryKeepers. Digger de bokstavene!!:)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelig lo!! Fantastiske farger og så herlig stemning i loèn!!

Perrrrrfekt:)

God helg forresten lol

Ingvild Bolme sa...

Lekrere enn selveste Lekkerbisken Leressen!Nyyyydelig Anne Jorunn, på absolutt alle måter! Et ekte trollsk kunstverk! Her er det full klaff i alt fra fargetoner og oppsett ned til hver minste detalj! Gratulere med vel gjennomført LO, en av dine beste ever vennen!

Karen sa...

Dette er noe av det beste jeg har sett fra deg, Anne Jorunn!!! Helt KONGE!:) Fargene er helt urtrolige sammen, og matcher fargebildet perfekt!

Andrine sa...

Jippi! For at du vil bytte ATC med meg! Sender deg en mail!

Karen sa...

Sorry, Andrine er tantebarnet mitt som jeg har laget en blogg til, var logget inn med hennes:) Det er altså Karen her, jippi for ATC!:)

Karen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Salte sa...

Denne her er såå utrlig flott! Bildet er det noe trollsk over - og hele steminigen i LO'en - diggger det!

Jamie Pyles sa...

WOW! This is stunning!! I love the rich colors, the layering!!! Beautiful job!!!