tirsdag 8. mai 2018

Konfirmasjonskort

Ohoi... her er det lenge siden jeg har lagt ut noe! Nøyaktig på dagen 3 år siden sist.

Jeg driver fremdeles med denne kjekke hobbyen, lager kort, atc og Project Life album. Er bare ikke så flink til å vise frem det jeg lager. 

Anyways... vi har fått nye naboer og jeg fikk nyss om at de hadde konfirmant nå i vår. Tradisjonen i gata vår er at vi gir litt til de nærmeste naboene. Jeg måtte ha litt inspirasjon og stakk inn hos Copic Marker Norge og fant deres moodboard.

Jeg ble inspirert av fargene :)



Jeg tror de nye naboene satte pris på kort og gave for etter konfirmasjonen fikk jeg kakerester (som den kakemonsen jeg er så satte jeg veldig stor pris på det hehe).

Kjekt at du stikker innom bloggen min :)


1 kommentar:

Kjersti Bakken sa...

Stilig løsning på moodboard-utfordringen :) Tusen takk for at du deltar :) Mvh DT Kjersti B