fredag 8. mai 2015

Maja Design Vintage Baby

Jeg fikk med meg noen nyydelige papirer fra Maja Design sist jeg var på Camelias Hus. Siden mine barn er tenåringer og ikke lenger kler babypapir så brukte jeg et bilde av den skjønne tantejenta mi, Malene. Jeg elsker uttrykket hennes på dette bildet.


Produkter jeg har brukt:

Maja Design Vintage Baby:
New Arrival, It's a girl, Ephemera Cards, Journaling Cards - pink, Cherish
Tim Holtz stencil, modeling paste, Heidi Swapp stickers, Polka Dot buttons, Papirdesign bokstavstickers og Hvit Bazzill.


Jeg har også laget invitasjon og bordkort til dåp.


Produkter jeg har brukt:

Maja Design Vintage Baby:
Adorable og Cuddly
Stempler: M-186, M-140 og M-195
sheer bånd, blå og hvit Bazzill og halvperler, 


Og til slutt en gavepose.


Jeg brukte denne malen til å lage posen. 

Produkter jeg har brukt:

Maja Design Vintage Baby:
Our little miracle og Journaling cards - pink.
Sheer bånd, papirdesign bokstav stickers og Polka Dot buttons

1 kommentar:

Hilde sa...

Veldig veldig vakkert!! <3