fredag 23. mars 2012

Du er enestående

Huff da... her var det jammen støvete...
Det er en stund siden jeg har blogget og siden sist så har jeg blitt designer for Kort og Godt.
Her er den første LOen jeg har laget for dem. Den er laget utelukkende med Kort og Godt produkter.

Dette bildet har jeg scrappet en gang før, men jeg er så glad i det så jeg har brukt det igjen. 



Alle produktene jeg har brukt finner du hos Camelia.

Denne helga er det Scrapperally og nå er det pakking til det som står for tur. I morgen skal jeg på kurs med selveste Finnabair. Det gleder jeg meg til!! 

Tusen takk for at du kikker innom. Ha en strålende helg!

4 kommentarer:

anita sa...

Heisann..kjempelekker LO du har laget...kos deg på scrapperally!!

inger synnøve sa...

takk for sist :) lekker LO ,herlig bilde:) kos dg på treffet imårå:)hils alle kjente:)

Randi Elisabeth sa...

Godt du har tatt fram støvfilla he he ;) Nydelig dette bildet, og en flott LO:)

Randi Elisabeth sa...

Godt du har tatt fram støvfilla he he ;) Nydelig dette bildet, og en flott LO:)