fredag 4. november 2011

Scrapshop utfordring - bytte kit

Denne månedens utfordring på Scrapshopbloggen var å bytte kit med hverandre og scrappe dette. Jeg fikk kit'et mitt fra Linda. Det var en stooor pakke med masse digg oppi!



Jeg har fått brukt litt av alt og har lagt til bokstaver og gesso og brukt en kantpunch.



Greina er klippet ut av mønsterpapir, og det samme er papirrullene laget av. I kit'et lå det en bit broderistrameie og den brukte jeg som sjablong og malte over med gesso. Brukte også litt gesso på metallrammen. Punchet med stjernepunch i øverste kant på matten under bildet.





Jeg har fått endel spørsmål om det er meg som er på bildet...det er ikke det, men datteren min, Rebecka :-)


Sleng deg med på utfordringen i Scrapshopbloggen. Du kan lage et kort eller en LO akkurat som du vil... Så enkelt!!
Linda Ø. har satt sammen en rålekker RAK som du kan vinne. 

7 kommentarer:

Linda sa...

de rullene dine var superfine! "snaisen" detalj :) Og hjemmespa såg herlig ut

inger synnøve sa...

hehehe dette så herligt ut:) heldig hun som har ei mor som har hjemmespa for henne :) flott LO :) -god helg-

Elisabeth OJ sa...

Stilig og spesielt bilde, men du har jo historien med. Bruk av rullene og detaljer på mønsterark var veldig flott.

Bætti sa...

Deilig med hjemmespa.. flott lo med massevis av detaljer--

Anette sa...

Kjempeflott LO!! Og virkelig stilig bilde!!
Fant bloggen din nå nettopp da jeg var innom hos Lin ;) Legger deg til i blogglista mi ;)
--klem--

Lin sa...

Du er en mester på utfordringer, og denne var intet unntak!
Syns bildet er knallstiligt og alt du har fått med på LO'en...bøyer meg i støvet...lekker!!
Klem, Lin

UlrikaT sa...

Stilig LO og for ett herligt foto!
Klem/
Ulrika