fredag 11. mars 2011

Glimt fra Grindafjord



Marsoppgaven til Scrapshops DT var å lage noe med 10 bilder eller mer. Jeg fant oppgaven utrolig vanskelig helt til jeg kom på at jeg kunne bruke collage. Jeg brukte en av Ali Edwards week in life collager. Jeg holdt meg til clean & simple stilen for å holde fokuset på bildene.
Det er ikke mye materiale som har gått med her...litt Bazzill, en rest av et gammelt Basic Grey mønsterark, thickers, dymo og noen Prima blomster.
Bildene er fra Grindafjord i sommer. Vi tilbragte store deler av sommeren der. Vi har campingogn og tretelt der og det er vårt andre
hjem. Gleder meg veldig til påsken i år, da skal campingsesongen starte med påskeegg og påskekrim!

Tusen takk for at du kikker innom, ha en strålende helg!:-)

1 kommentar:

Lin sa...

Flott løsning på så mange bilder. Likte oppsettet, og at bildene er så i fokus. Også BG da, hehe...