torsdag 18. oktober 2012

Alex, the monkey


En layout med papirer fra Simple Stories. Jeg eeelsker fargene i denne serien!

Som vanlig har jeg klippet ut fra mønsterpapirene, bl.a. vimplene er utklipp. Ellers så har jeg brukt knapper fra Prima, Thickers og MS punch. Film Strip Ribbon, Mini Gears og Type Charms er fra Tim Holtz. 

Litt detaljer:



Av papirrestene lagte jeg et par kort.



Her har jeg brukt bilstempel, tekststempel og snurreblomster fra Kort og Godt.
Alt jeg har brukt får du tak i på Cameliabutikken.

Håper du har en strålende dag!

2 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

For en flott og lekker LO. Nydelige farger og kjekt oppsett. Digger vimplene og søm. Og de kortene var bare fantastiske. Kjempe stilig med blomstene på det øverste, og "rammene" på det nederste:)

Anne Gerd sa...

Likte også veldig godt LOen din & korta ble tøffe:)