fredag 29. oktober 2010

Babykort

På onsdag var Lin og jeg på fargeleggingskurs med Nina kort og godt. Nina er en mester innen fargelegging med Copics så da hun skulle ha sitt første kurs så måtte vi bare slenge oss på! Vi fargela 3 motiver med Copics, og jeg har laget babykort med det ene motivet. Kortet er til ei lita prinsesse som ble født for en stund siden, men som jeg ikke ennå har besøkt. Nina skal forresten ha nytt Copics-kurs onsdag 10.11. Kurset anbefales på det sterkeste! Nå sitter jeg og venter på 3 scrappevenninner som snart kommer og inntar scrapperommet mitt. Det blir kos! Ha en flott helg alle sammen! :o)

6 kommentarer:

Bente sa...

Hei:) Ser ut som du har hatt det fint på kurs:) Nydelig kort du har laget:) kos deg masse med scrappebesøk. Så kjekt:) Ønsker deg en finfin helg. Klem fra Bente'

Nina I. sa...

Heilt fantastisk nydelig Anne Jorunn!!!! Og du e et naturtalent på fargelegging;-))) Ser du har fått brukt den nye blomsten og;-)

Klem fra Nina

Lin sa...

Ja du er et naturtalent på fargelegging:)
Kortet ble kjempefint:)

Lin sa...

..og det var et kjempe kjekt kurs, som jeg også kan anbefale på det sterkeste:)

~Isabell~ sa...

ååååååå, NYDELIG, er rosene hjemmelagde?

Inger Lise sa...

Kjempe FLOTT kort Anne Jorunn.