søndag 3. april 2011

Wild Orchid Challenge og papirfest



Et bursdagskort til verdens beste scrappevenninne Lin. Hun fyller året på tirsdag, men hun fikk kort og gave allerede på fredag siden jeg mente hun kunne komme til å trenge gaven på papirfesten i helga :-)

Jeg har fulgt skissen  Wild Orchid Challenges nr 20.

Nå er jeg trøtt som en dupp, men alikevel flying high etter Papirfesten i helga.
Tusen tusen takk til arrangørene, hjelperene, kurslederne og deltakerene!! Det er utrolig kjekt, sosialt og inspirerende å delta og jeg håper det blir arrangert igjen! 

Her var det MYE lekkert å hvile øynene på. Nivået er høyt!!

Ha en fortsatt fin søndagskveld og tusen takk for at du stikker innom!

Nå kjenner jeg at jeg skulle ha scrappet, pakket ut sakene mine og sovet...helst alt på en gang...

3 kommentarer:

Lena alias Kortand sa...

Kjekt å se deg igjen Anne Jorunn. Kjekt at du legge ut bilde fra festen. :-)

inger synnøve sa...

tusen takk for en kjempekjekk helg :) dette kortet er nydeligt :) du er til stor inspirasjon for meg,så mange takk for at du legger ut og deler alt det fine du lager :)klem-

Iris Babao Uy sa...

another gorgeous piece from you! Anne you color so beautifully! And you layouts are beautiful also!